fbpx

Intensiivkursus: Turunduse tulemuslik juhtimine

Sissejuhatus

Turundusjuht ei ole lihtsalt töötaja, kelle peamine ülesanne on olla reklaamifirmade ja nende pakutavate superideede vahendajaks juhtkonnale. Heal turundusjuhil on palju erinevaid oskusi ja ta on ettevõtte protsessidega nii hästi kursis, et võib saada ka heaks ettevõtte juhiks. Kursus on mõeldud turundusjuhtidele, kes soovivad täita teadmistes olevaid lünki ja õppida tulemuste saavutamist. Meie koolitajad on töötanud turunduses aastaid ja nad teavad, milliseid oskusi on vaja karjääri edendamiseks. See programm koosneb viiest eraldi moodulist.

 

Koolituse moodulid :
  1. Turunduse ja tootearenduse projektide juhtimine
  2. Turunduse protsessijuhtimine
  3. Turunduse agiilne juhtimine
  4. Turunduse analüütika
  5. Turundusmeeskonna juhtimine (2-päevane moodul)
Sihtgrupp
  • turundusjuhid, kellel on kuni paariaastane töökogemus;
  • müügi- või kommunikatsioonijuhid, kes soovivad kasvada turundusjuhiks;
  • tegevjuhid ettevõtetes, kus ei ole turundus- ja/või müügijuhti ja kus nad peavad turunduse ja müügiga ise hakkama saama;
  • konsultandid, kes nõustavad ettevõtteid, näiteks reklaamibüroode projektijuhid või europrojektide kirjutajad;
  • turundusassistendid ja –spetsialistid, kes soovivad karjääriredelil edasi liikuda.
Läbitavad teemad :
  • Projektijuhtimine ja projekti juhtimisprintsiibid
  • Protsesside analüütika
  • Meeskonna arendamine
  • Turunduse analüütika põhimõisted
  • Andmete kasutamine turunduse strateegia loomisel ja igapäevases turundustegevuses
  • Turunduse automatiseerimise juurutamine
  • Agiilse turunduse põhietapid
  • Ettevõtte ja turundusmeeskonna tegevuse mõtestamine
  • Turundusmeeskonna loomine, hoidmine ja motiveerimine
  • Kaugtöö ja digitaliseerimine
  • Juhtimismudelid

Koolituse läbinu teab:

  • Mis on projekt, projektijuhtimise etapid, projekti juhtimine ja mis on turunduse projektijuhtimine
  • Millised rollid on ettevõtte protsesside juhtimises
  • Mis on turunduse automatiseerimine ja milliseid tööriistu on selleks olemas
  • Millised on turunduses kasutatavad enim levinud analüütika töövahendid
  • Mis andmed on inimeste kohta olemas ja kuidas neid kasutada personaliseerimisel ning segmenteerimisel
  • Mis on agiilne turundus ning millised on selle plussid ja miinused
  • Kuidas valida meeskonda
  • Kuidas mõõta turundusmeeskonna efektiivsust
  • Kuidas korraldada meeskonna töö digitaliseerimist
Koolituse läbinu oskab:
  • Projekte eesmärgistada
  • Kasutada tööriistu projekti jälgimiseks
  • Koostada projektide vaheraporteid ja analüüse
  • Koostada turunduse automatiseerimise plaani
  • Kasutada andmeid turunduse strateegia loomisel ning igapäevases turundustegevuses
  • Juurutada turunduse automatiseerimise igapäevasesse turundustegevusse
  • Koostada organisatsioonile agiilse turunduse juurutamise plaan
  • Sõnastada peamised eesmärgid ettevõtte eesmärkidest lähtuvalt
  • Valida juhtimismudelit

Koolitusmeetod

Intensiivkursuse “Tulemuslik turunduse juhtimine” programm kestab 5 nädalat. Selle aja sees on 6 lähiõppepäeva ( kokku 48AT) ja lisaks iseseisev töö. Kodutööd esitatakse ja eksamid sooritatakse läbi lihtsa ja kasutajasõbraliku elektroonilise õppekeskkonna Talent LMS. Eksamil võib kasutada mooduli õppematerjale.

Hinnatakse kodutöid, hindeid pannakse ka eksamitel. Mooduli koolitaja hindab kodutöid ja eksameid 10 palli süsteemis, millest positiivselt sooritatuks loetakse tööd hindele 4 – 10. Need, kelle kodutöid ja eksameid on hinnatud vähemalt neljaga, saavad CMI ehk Marketingi Instituudi sertifikaadi.  Õppijatele antakse õppematerjalid, mille on koostanud ja mida on toimetanud Marketingi Instituudi koolitajad. Koolituse lõpetaja, kes on osalenud ainult koolituspäevadel, saab selle kinnituseks tõendi. Lõpetaja, kes lisaks koolituspäevadel osalemisele esitab iseseisva töö, millele koolitaja annab tagasisidet ja oma hinnangu, saab kinnituseks tunnistuse, kus on ka hinne.

 

Programmi koolitajad on Krista Kalbin, Arti Ots ja Maarja Kaalep.

Koolituste toimumise ajad :

 

14. aprill 2021  Turunduse protsessijuhtimine

16. november 2020 a. Turunduse analüütika
23. november 2020 a. Agiilne turunduse juhtimine
30. november 2020 a. Turundusmeeskonna juhtimine 1. päev

 

Koolituste hind

6-päevase koolitusprogrammi hind 2080€ + km sisaldab koolituspäevade läbiviimist, koduste tööde tagasisidestamist ja hindamist, koolitusmaterjale koolituskeskkonnas https://marketingiinstituut.talentlms.com ja igal koolituspäeval kahte kohvipausi ning lõunat.

Täpsem info SIIN.

 

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt