B2B digiturundus

Sissejuhatus

B2B digiturundus erineb oluliselt tavaliselt lõpptarbijale suunatud digiturundusest ning põhineb tunduvalt suuremal müügiprotsessiga läbipõimitusel. Nii lähenemine, tehnikad kui ka kanalid on erinevad.

B2B lepingud on üks moodul B2B strateegia ja müügi programmist.

Koolituse läbinu teab

  • Missugune on B2B digiturunduse protsess?
  • Kuidas panna B2B digiturundus vedama müüki?
  • Mis tingimustele peab vastama B2B koduleht?
  • Mis on SEM?
  • Kuidas kasutada SEM-i B2B turunduses?
  • Kuidas kasutada LinkedIn-i B2B turunduses?
  • Kuidas kasutada Twitterit mõjuliidriteni jõudmiseks?

Koolitusel läbitavad teemad

  • B2B digiturunduse seos B2B müügiprotsessiga;
  • Must have digiturunduse vahendid B2B turunduseks;
  • Search Engine Marketing (SEM);
  • Sotsiaalmeedia kasutamine B2B turunduses.

Koolitusmeetodid

Koolituspäev (8 AT) sisaldab teoreetilist sissejuhatust teemasse, iseseisvaid- ja grupiharjutusi, iseseisvat kodust tööd ning koolitaja tagasisidet. Koolituskeskkonnas www.turundusproff.ee on koolitusmaterjalid iseseisvaks läbitöötamiseks. Koolituse maht kokku koos iseseisva tööga on 32 akadeemilist tundi.

 

 

Koolitaja

Matis Metsala töötab HTTPool Balticsi Eesti maajuhina, mis omab ka Balti riikides Twitteri ja LinkedIn’i sotsiaalvõrgustike reklaamimüügi eksklusiivõigust. Matis on töötanud turunduse ja turunduskommunikatsiooni alal alates 1996 aastast, olnud Delfi käivitanud meeskonna liikmena Eesti veebireklaami turu sünni juures, olnud nii agentuuri, meediakanali kui kliendi positsioonis, viimased kümmekond aastat toimetanud ka koolitaja, konsultandi ja nõustajana turundusküsimustes. Vabal ajal kirjutab ja esitab muusikat ja tegeleb audioproduktsiooniga.

 

Koolituste toimumise aeg

Koolituste hind

Hind 250€ + km sisaldab koolitusmaterjale, kohvipause ja lõunat.

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt