Tehisintellekti mõju turunduses ja selle rakendamise võimalused

AI tekitab vastakaid tundeid ja ehk hirmugi. Kuidas seda üldse turunduses kasutada? Kas see võiks mõnda konkreetset töölõiku asendada või seda muuta? Mari-Liis Vaher teeb siin ülevaate AI eelistest turunduses.
***
AI muudab ettevõtlust ja mõjutab turundust. See võimaldab ulatuslikult töödelda suurt hulka andmeid, saavutades suuremat mõju ja jõudes laiema publikuni. Tänu kiirele andmetöötlusele ja otsustamisele saavad ettevõtted siis kiiremini reageerida turu muutustele ja pakkuda personaliseeritud klienditeenindust.
AI tehnoloogia hind on langenud, nii et see on kättesaadav väiksematele ettevõtetelegi. Tehisintellekti tehnoloogia mõjutab kindlasti suuresti ka loovusvaldkonda, võimaldades automatiseerida selliseid turundusülesandeid nagu videoskriptide ja teksti kirjutamine, graafika loomine ja sotsiaalmeedia tegevus. Samas ei asenda AI siiski inimesi, vaid täiendab nende oskusi ja loovust turunduses ning toimib väga hästi ideede genereerimise partnerina. Põhjus on lihtne: AI õpib ja kohaneb, luues unikaalseid tulemusi vastavalt kasutaja vajadustele ja eelistustele. Nii et turunduse rollid küll muutuvad AI tulekuga,
Kommentaarid on suletud