Omamärgitoote maagia

Meie kaubandus kolib üha enam internetti ning aina rohkem inimesi teeb oma ostuotsuse selle põhjal, mis arvutikuvarilt vastu vaatab. See omakorda tähendab, et kaupmehed vajavad oma kauba turundamiseks uut lähenemist. Üks tihti kasutatav turundustaktika on omamärgitoodete pakkumine harjumuspäraste valikute kõrvale. Värskes Journal of Business Researchis kirjeldatud kolme katse tulemused kinnitavad, et omamärgitoote pakkumine veebipoes lisaks tavapärasele valikule viib märkimisväärselt suurema tõenäosusega selleni, et inimesed otsustavad omamärgitoote kasuks. Nagu uurijad kirjutavad, on sel puhul märgi omanik (pood vms) ostjale justkui lähemal, käegakatsutavam ning seeläbi on ka tema vastutus kvaliteedi eest personaalsem kui emotsionaalselt kaugema kaubamärgi puhul. Ostuotsuse omamärgitoote kasuks tegid selgelt rohkem need kliendid, kellel ei olnud varasemat kaubamärgieelistust. Nende puhul, kes ostsid tavaliselt teadlikult oma lemmikbrändi, oli see tõenäosus väiksem.
Kommentaarid on suletud