Viis põhjust, miks teie potentsiaalsed kliendid ei osta (ja mida siis teha)

Kui saate vaatamata kõikidele turundustegevustele tulemuste mõttes pettumuse osaliseks, siis Mari-Liis Vaher räägib siin viiest peamisest põhjusest, miks nii on. Neid põhjuseid teades ja arvesse võttes saab luua turundusstrateegia, mis toetab ettevõtte kasvu pikaajaliselt (ja aitab säästa aega, närve, raha).
Kas tunnete vahel, et enam ei tea, mida teha müügikäibe kasvatamiseks? Võib-olla rakendate kõiki suurepäraseid online- ja offline-turundusoskusi, hinnastrateegiaid, ehitate müügilehtreid, kasutate reklaame ja sotsiaalmeediat ning katsetate isegi tehisintellekti sisu loomiseks, kuid miski ei näi toimivat.
Turunduse sisu on lihtne: näha maailma oma kliendi silmade kaudu. See tähendab, et potentsiaalsed kliendid on ennekõike tavalised inimesed, kes teevad koostööd endale meeldivate ja sobivate inimestega, mitte ettevõtetega. Meil kõigil on teatud vajadused ja ootused igale suhtele oma elus, sh suhtele ühe ettevõtte või brändiga. Ja nii nagu igas suhtes, on ka kliendisuhte aluseks usaldus. Kui mõelda usalduse loomisele igapäevaelus,
Kommentaarid on suletud