Brändidega üksilduse vastu

See, et psühholoogilised seisundid, näiteks pinge ja stress, mõjutavad otseselt ostukäitumist, on kaupmeestele juba ammu teada. Kuidas see kõik mõjutab aga brändikäitumist? Kas me oleme stressi-ostlemisel pigem ühele kaubamärgile lojaalsed või pole kaubamärk siis enam nii oluline? Kuna varasem asjakohane teadus on selles küsimuses üksjagu vastuoluliste järeldusteni jõudnud, võtavad teadlased viimatises Journal of Business Researchis lahata konkreetselt üksildusest põhjustatud meeleseisundite mõju meie brändikäitumisele. Nagu katsetest ilmneb, eelistasid ebarahuldava lähisuhte üle kurtvad ostlejad jääda senistele kaubamärkidele lojaalseks, kulutades seega enim raha neile brändidele, millega nad on harjunud. Samal ajal need, kelle puhul lähedussuhe pigem üldse puudus, olid märkimisväärselt enam valmis soetama ka kaupu, mille kaubamärki nad üldse ei tundnudki – nad olid rohkem valmis ostlema lihtsalt ostlemise pärast.
Kommentaarid on suletud