fbpx

IT-sektori tulevik on teenuspõhisus, kui sellele õigesti läheneda

Eestis ja kaugemalgi on IT-inimestest ikka puudus ja nii lahendatakse olukordi aina enam teenusepakkujate toel. Miks kulutada meeletult aega ja ressursse spetsialisti palkamisele, kui teenuse sisseostmine on soodsam? Elisa valdkonnajuht Tarmo Linnamägi märgib, et mida aasta edasi, seda normaalsemaks see samm muutub, aga samas tuleb arvestada ka uute riskidega.

Mingi piirini suudavad ettevõtted töö olemasolevate jõududega ära katta ning ka personali juurde värvata, kuid mida keerulisemaks tööturg muutub, seda olulisem on teha ratsionaalseid valikuid. Kui töö jääb venima ja eelarve ähvardab lõhki minna, on loogiline mõned tegevused sisse osta, et ettevõtte areng ei takerduks.

IT-s on teenusepõhine lähenemine olnud kultuuri osa juba aastaid. Eestiski on tugevalt kanda kinnitanud teenuspõhised ettevõtted ning vähe on organisatsioone, kes seavad ise üles oma serveripargi, haldavad ise oma võrku või tegelevad ise küberturvalisuse tehnilise poolega.

Trend on aga muutumas. Kui varem oli teenusepakkuja kaasamine mugavusvalik,

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellijana on Sul ligipääs kõikidele Directori ning Inseneeria veebiartiklitele ja arhiivile.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt