Kuidas kasvatada oma organisatsiooni ja tiimi netoväärtust. 10 soovitust

Miks keegi peaks tahtma teie juurde tööle tulla ja seal töötada? Tööandja brändingust kirjutavad koolitajad Evelin Org ja Olesija Saue.
Tööandja bränding pole vaid värbamiskommunikatsioon või tööriist, millega luua endale atraktiivne kuvand ning mille abil inimesi tööle meelitada. See on pigem üleüldise maine ning teadlikkuse kujundamine, mis hõlmab muuhulgas oma töötajatest ka väljaspool ettevõtet valdkonna eksperdi kuvandi kujundamist. Ettevõtted, kes on mõistnud oma töötajate tähtsust tänapäeva muutuvas ärimaailmas ja brändisaadikute programmid kasutusele võtnud, on palju edukamad kui konkurendid. Nagu Sir Richard Branson on öelnud: „Kui ettevõtted keskenduvad eelkõige töötajatele, läheb hästi ka klientidel, investoritel ja aktsionäridel.“
Ettevõtete ja organisatsioonide tegelik väärtus ei peitu üksnes varades, oskusteabes, kogemustes. Inimesi kõnetavad lood ja väärtused. Oluline on ka potentsiaalsete ja olemasolevate klientide peas olev ettekujutus ettevõttest, omanikest, juhtidest ja töötajatest ehk brändist tervikuna. Aga veelgi olulisem on kuvandi ja ka reaalse kogemuse vastavus.
Kommentaarid on suletud