Kui appi tõttab külalisjuht

Mobiilne või interim– või külalisjuhtimine tähendab seda, et vajalike oskuste-kogemustega kõrgelt kvalifitseeritud juht tuleb väljastpoolt organisatsiooni ning saavutab seal kindla aja jooksul seatud eesmärgid. Külalisjuhi ülesandeks on enamasti ülemineku ja muudatuste juhtimine. Borealis Eesti OÜ juht Timo Simonlatser räägib oma ettevõtte kogemusest külalisjuhiga. Temaga käis rääkimas Kadri Kütt.
Borealis on tegutsenud juba ligi 15 aastat. Ettevõte pakub massaažitoolide müüki ja renti. Idee tekkis kolmel sõbral – füsioterapeut Lauri Rannamal ning endistel suusasportlastel Timo Simonlatseril ja Peeter Kümmelil – 2007. aastal spordilaagris. „Pikale perspektiivile me siis ei mõelnud ja olime päris kaua ühe-kahe töötaja ettevõte. Nüüd aga moodustub meil grupi struktuur, kuna 2020. aastal asutasime tütarettevõtte Lätti ja selle aasta oktoobris ka Leetu. Eestis on meil 13 töötajat, Lätis kolm ja Leedus praegu ainult sealse ettevõtte juht,” ütleb Timo.
Kommentaarid on suletud