LinkedIn – elitaarne sotsiaalmeedia ja intelligentne investeerimiskanal

LinkedIn on perspektiiviga digiruum, kuhu on mõistlik püsivalt investeerida, et oma avalikku kuvandit ise aktiivselt hallata. See on soliidse ettevõtja ja tunnustatud arvamusliidri strateegiline turunduskanal, sihipärane võimalus ennast või oma äri laiale ringile nähtavaks teha ning suunatult toetada. Kirjutavad Mari-Liis Vaher ja Kadri Hurt.
LinkedIn sõna otseses mõttes koondab intelligentseid inimesi ja oskusteavet ning sellega on liitunud paljud tõelised mõtteliidrid. 2003. aastal asutatud LinkedInil on rohkem kui 850 miljonit liitunud kasutajat kokku enam kui 200 riigist. Kummalise viiteajaga juurdub see just praegu Eestis jõudsalt – 2022. aasta alguses oli juba 270 000 liitunut ja kasutajaskond kasvab siin 10–15% iga aasta. Statistika järgi on 25% Eesti tööealisest rahvastikust LinkedInis tegev. See on omamoodi märk sotsiaalsest vajadusest ja professionaalne renomee on muu sotsiaalmeediaga võrreldes LinkedIni eelis.
LinkedIn on IN
LinkedIn kui ökonoomne ja neutraalne internetikeskkond kõigile asjalikele töiselt meelestatud arvutikasutajatele võimaldab luua kontaktvõrgustiku nii ettevõtlussuhete edendamiseks,
Kommentaarid on suletud