fbpx

Kliendikeskne juht – kuidas teda ära tunda

Oleme kõik kuulnud väljendit „kala hakkab mädanema peast“. Kui juhid ei tegutse teadlikult kliendikeskselt, ei saa rääkida kliendikesksest ettevõttest. See, millele juhid tähelepanu pööravad ja millistest teemadest räägivad, näitab, mis on neile oluline. Paratamatult määratleb see ära ka tiimide ja kogu organisatsiooni mõtteviisi ning toimimise. Kirjutab Kliendikesksuse arendus OÜ asutaja ja konsultant Katri Rohesalu.

Pöörake vähem tähelepanu sellele, mida inimesed ütlevad. Lihtsalt vaadake, mida nad teevad.
Dale Carnegie

Milline on kliendikeskne juht?

Kliendikeskses ettevõttes on terminid lahti mõtestatud. Üheselt on defineeritud, mis on kliendikesksus ja milles see väljendub, samuti saadakse aru, millest koosneb kliendikogemus ja kes seda kujundavad, ning mis on töötajakogemus ja kuidas see kujuneb. Rääkimata selgest rollijaotusest ja vastutusest kliendikesksuse loomisel.

Selle tulemusena:

  • Kliendikeskne juht teab, kes on tema kliendid

Fookuses on kaks olulist inimgruppi: töötajad ja kliendid.

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellijana on Sul ligipääs kõikidele Directori ning Inseneeria veebiartiklitele ja arhiivile.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt