Kõik artiklid

Kuidas ehitada ja hoida usaldust turunduses

Autor: Mari-Liis Vaher

„Teadmine-meeldimine-usaldamine” ehk inglise keeles know-like-trust tegur on turunduskontseptsioon, mis muutub iga päevaga üha olulisemaks. Eesmärk on panna teie võrgustik, jälgijad, potentsiaalsed ja olemasolevad kliendid ning tuttavad mõistma teie kaubamärki ja lõpuks sellesse uskuma. Kirjutab Mari-Liis Vaher. Usalduse tekkimise aluseks on teadmine ja meeldimine nii tava- kui ka tööelus, seega peab keegi kõigepealt tundma õppima kaubamärgi […]

Edasi lugemiseks:

Tellijana on Sul ligipääs kõikidele Directori ning Inseneeria veebiartiklitele, arhiivile ja veebiseminaridele.

Logi sisse:

Kõik artiklid

Veel samal teemal: