Kuidas ehitada ja hoida usaldust turunduses

„Teadmine-meeldimine-usaldamine” ehk inglise keeles know-like-trust tegur on turunduskontseptsioon, mis muutub iga päevaga üha olulisemaks. Eesmärk on panna teie võrgustik, jälgijad, potentsiaalsed ja olemasolevad kliendid ning tuttavad mõistma teie kaubamärki ja lõpuks sellesse uskuma. Kirjutab Mari-Liis Vaher.
Usalduse tekkimise aluseks on teadmine ja meeldimine nii tava- kui ka tööelus, seega peab keegi kõigepealt tundma õppima kaubamärgi taga olevat nägu, mis omakorda aitab luua sidet ja tuntavust. Gustavson School of Businessi 2021. aasta brändi usalduse indeks näitab, et tarbijate lojaalsus ja ostukaalutlused on viimase aasta jooksul dramaatiliselt muutunud. Nende usaldus, kaubamärgi propageerimine ja autentsus on ettevõtete jaoks aina tähtsamad. Kliendid kalduvad aina enam n-ö tuttavate nägude ja kaubamärkide poole, kuna need pakuvad teatavat kindlust praeguses ebakindlas maailmas. Väga lihtsalt öeldes: kui ma tean sind ja mulle meeldib, mida sa teed, siis usaldan ma ka kaubamärki, mida sa esindad.
Kommentaarid on suletud