fbpx

Turundusalaste lõputööde konkurss 2021/2022

Marketingi Instituudi ja Directori juhtimisalaste bakalaureuse- ja magistritööde konkursile esitati 2022. aastal üle 20 töö. Siin on väike ülevaade koos lingiga nendest töödest, mille autorid olid materjali avalikustamisega nõus.

Magistritööd

Parim magistritöö

Varjatud disainimustrite mõju kasutajate usaldusele ja ostukavatsusele

Marili Talik

Tallinna Ülikool

Magistritöö annab ülevaate teoreetilisest kirjandusest ning varjatud disainimustrite tüüpidest, mis on e-poodides kasutusel. Uuringu tulemused viitasid asjaolule, et eestlased pigem ei aktsepteeri varjatud disainimustrite kasutamist ning tajuvad neid enda jaoks kahjulikuna. Varjatud disainimustrite kasutamise tõttu võib kasutaja loobuda edaspidi selle e-poe kasutamisest.

Link


Takistused tarbijate kaasamisel sotsiaalmeedias

Siret Kristel

Tallinna Tehnikaülikool

Uurimuse tulemusena leiab töö autor, et peamine takistus on ettevõtete suutmatus 26-40aastaseid tarbijaid kõnetada ja luua sotsiaalmeedias sisu,

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellijana on Sul ligipääs kõikidele Directori ning Inseneeria veebiartiklitele ja arhiivile.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt