Turundusalaste lõputööde konkurss 2021/2022

Marketingi Instituudi ja Directori juhtimisalaste bakalaureuse- ja magistritööde konkursile esitati 2022. aastal üle 20 töö. Siin on väike ülevaade koos lingiga nendest töödest, mille autorid olid materjali avalikustamisega nõus.
Magistritööd
Parim magistritöö
Varjatud disainimustrite mõju kasutajate usaldusele ja ostukavatsusele
Marili Talik
Tallinna Ülikool
Magistritöö annab ülevaate teoreetilisest kirjandusest ning varjatud disainimustrite tüüpidest, mis on e-poodides kasutusel. Uuringu tulemused viitasid asjaolule, et eestlased pigem ei aktsepteeri varjatud disainimustrite kasutamist ning tajuvad neid enda jaoks kahjulikuna. Varjatud disainimustrite kasutamise tõttu võib kasutaja loobuda edaspidi selle e-poe kasutamisest.
Takistused tarbijate kaasamisel sotsiaalmeedias
Siret Kristel
Tallinna Tehnikaülikool
Uurimuse tulemusena leiab töö autor, et peamine takistus on ettevõtete suutmatus 26-40aastaseid tarbijaid kõnetada ja luua sotsiaalmeedias sisu,
Kommentaarid on suletud