Passiivne kliendikesksus. Avaldumine ja põhjused

Viimaste aastate kriisid on loonud selge teadmise, et midagi pole kindlat ning see ongi ainuke kindel asi. Tasakaalu hoidmiseks vajame aga toetuspunkti. Suhted, millesse on investeeritud teadlikult ja hoolega, püsivad ka kriisides. See omakorda avaldab otsest mõju äritulemustele ja ettevõtete jätkusuutlikkusele. Kirjutab Katri Rohesalu.
Kliendikeskne ärimudel, mis on keskendunud tugevate inimsuhete loomisele oma töötajate ning klientidega, aitab hakkama saada ka keerulistel aegadel. Nii ütlevad uuringud, millest on ülevaateid avaldanud Forrester, McKinsey, Deloitte, Forbes ja teised väljaanded. Selle aasta Nordic Business Forumil räägiti just inimeste olulisusest, inimeseks olemisest, suhetest ja sellest, kuidas luua tähendust.
Lõpuks ometi oleme aru saanud, et tööandja või ettevõte pole mingi müütiline olend, vaid inimesed, kes on kokku tulnud, et täita ühist eesmärki ning pakkuda klientidele – inimestele – vajalikke teenuseid ja tooteid. Enam ei räägitagi pelgalt B2B-st või B2C-st,
Kommentaarid on suletud