fbpx

Kuidas tõsta brändi mõju sotsiaalkampaanias?

Eelkõige just ühiskondlikult keerulistel aegadel soovivad ka tuntud kaubamärgid välja näidata aktiivsust seoses sooviga nõrgemate eest seista. Millise sõnumiga aga välja tulla, et see oleks mõjus ja toetaks ka brändi head nime? Seda uuritakse viimatise Journal of Business Research kaante vahel. Nagu ilmneb, erineb sõnumi mõjusus üsna palju sõltuvalt sellest, kas tegemist on hinnalise või odavkaubamärgiga. Nimelt mõjub kalli kaubamärgi puhul tunduvalt enam sõnum, mis räägib raha panustamisest hea eesmärgi nimel. Odavkaubamärkide puhul oli aga ülekaalukalt mõjusam sõnum, mis kutsus üles rahaga mitte seotud tegevusele. Samuti lisas mõjusust see, kui sõnumites ei rõhutud negatiivsete tagajärgedega tegelemisele, nagu näiteks kahjulike mõjude vähendamisele, vaid sisendati brändi tarbijale lootust parema tuleviku või tulemuse kohta.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt