Taimsete toodete arendamine on põnev ja keeruline, kuid alles lapsekingades

Keskkonda väärtustav piimandusettevõtete kontsern Nordic Milk OÜ plaanib vähendada süsinikujalajälge samm-sammult, et jõuda aastaks 2050 süsinikneutraalsuseni. „Kui veel mõned aastad tagasi võis tunduda kummaline, et piimatööstus hakkab arendama ning valmistama taimseid piimatooteid, siis täna on see juba tavapärane,” ütleb kontserni kestliku arengu juht Katrin Tamm. Kirjutab Gerli Ramler.
Katrin Tamme sõnul ei ole taimsed tooted enam ammu suunatud ainult veganitele, vaid on tekkinud uus rühm tarbijaid – fleksitaarlased, kes söövad nii taimset kui ka loomset toitu, aga proovivad loomse toidu osakaalu oma tarbimises vähendada. Ja ega äärmused olegi mõistlikud, sest inimene peab toidust ju enda jaoks kõik vajaliku kätte saama. Kantar Emori 2020. aastal tehtud uuringu järgi peab Eestis end fleksitaarlaseks koguni 40% tarbijatest.
Taimsete toodete portfelliga alustas Nordic Milk Tere kaubamärgi alt juba kaks aastat tagasi.
Kommentaarid on suletud