fbpx

Juhi tagasiside dilemma

Me teame hästi seda sisemist ootust-lootust saada juhilt oma tegevuse kohta tagasisidet. Aga kui me ise juhiks saame, siis ei kipu me seda eriti andma. Hiljutine HBS Working Knowledge kirjutab mitme uuringu tulemustele tuginedes, et keskmiselt vaid 26% inimestest on veendunud, et juhi seni antud tagasiside on innustanud neid paremat tulemust saavutama. Samal ajal uskus enam kui 70% küsitletutest, et juhi tagasiside on väga oluline töö ja arengutegevuste paremaks korraldamiseks.

Seda huvitavat dilemmat lahkavad uurijad ka suvises Journal of Personality and Social Psychologys, analüüsides viie mahuka katse tulemusi. Nagu nad kirjutavad, alahindame me juhina enamikel juhtudel inimeste soovi meilt tagasisidet saada ning ülehindame võimalikku (eelkõige negatiivset) emotsiooni, mida tagasiside andmine võib neile põhjustada. Samas näitasid uuringud, et tagasiside andmisel tasub ennast korraks mõelda vastuvõtja rolli, et mõista, milline tagasiside võiks olla tema jaoks sisuline ja edasiviiv. Seega, nagu kokkuvõtteks tõdetakse, tasub anda tagasisidet palju tihemini,

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellijana on Sul ligipääs kõikidele Directori ning Inseneeria veebiartiklitele ja arhiivile.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt