fbpx

Hardi Kinnas: kuula oma klienti

Nutika koosoleku korraldamise teenuse ettevõte WIP otsis pikalt oma õiget kohta turul. Strateegiline arengusuund leiti oskusest klienti kuulata. Ettevõtte kaasasutaja ja juhi Hardi Kinnasega rääkis Eva Pärtel.

Kinnas sai idee WIPi loomiseks oma eelmisest ettevõttest Orangetime Event, mis vajas ürituste korraldamiseks kohti, mis murraksid kontoritöötaja rutiini ja kus ei oleks probleeme. Alatasa võttis nimelt detailide täpsustamine üksjagu aega (nt juhtmejamad, akna olemasolu, ligipääs invaliidist kolleegile, müra jne). WIPi idee oligi koondada paindlike võimalustega konverentsiruumid ühele platvormile, teha nende tingimused võrreldavaks ja luua neist infokogum. Neli aastat tagasi viidi see idee ellu.

Äri hakkas just hoogu sisse saama, kui tuli koroonaaeg ja kõik füüsilised üritused jäid ära. See andis mõtlemisaega, kuidas edasi minna. Koroonaajal sündisid WIPi kõneboksid, vaiksed tööruumid Tallinna eri kohtades, mida saab interneti teel broneerida näiteks pooleks tunniks või terveks päevaks. Kinnase sõnul on need tänaseni populaarsed ja kasumlikud,

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt