Sotsiaalmeediakanalite võrdlus Eestis ja maailmas aastal 2022

Mille põhjal valida kanal ja sisu, mida levitada? Millised on praegused kasutajate trendid Eesti turul? Kiire ülevaate teeb turundusekspert Mari-Liis Vaher.
Eestis oli 2022. aasta jaanuaris sotsiaalmeedia kasutajaid Data Reportali põhjal 1,05 miljonit. Nii et olenemata sellest, kas sulle isiklikult meeldib või ei meeldi sotsiaalmeedia, on digitaalsed platvormid oluline turunduskanal igas valdkonnas.
Sotsiaalmeedia platvormi valikut võib võrrelda tavalise üritusega: kui saad kutse peole või muule üritusele, arvestad selle formaadiga ja riietud vastavalt, lased kiiresti peast läbi inimesed, keda võid kohata, ja teemad, millest rääkida. Samas tead hästi, et see üritus on hea võimalus olla avalikult nähtav, kujundada endast teatud muljet, luua uusi tutvusi ja soojendada üles vanu. Kuid see pole koht, kus astuda kellelegi ligi eesmärgiga talle kohe midagi müüa. Samasugused üldised kirjutamata reeglid kehtivad ka virtuaalses maailmas.
Kolm aspekti, mida kanali valikul meeles pidada:
- Platvormi valik sõltub sinu ettevõtte sihtrühmast ja meediakasutusest.
Kommentaarid on suletud