fbpx

Konflikti lahendamisest

Pole kahtlustki, et pinged meeskondade / osakondade vahel mõjutavad organisatsiooni toimimist ja efektiivsust, kusjuures see mõju võib olla pikaajaline. Kuidas siiski sellises olukorras töist õhustikku säilitada?

Seda uurivad teadlased suvises teadusajakirjas Organizational Behavior and Human Decision Processes. Sageli võetakse konflikti isiklikult, inimesekeskselt. Katsed aga näitasid, et kui konflikt sõnastati ümber, fookuses üks või teine teema (mitte inimene), siis olukord lahenes. Samas aga polnud hea, kui lahenduse väljapakkujaks oli konflikti osapool – teda peeti nimelt liialt erapoolikuks.

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellijana on Sul ligipääs kõikidele Directori ning Inseneeria veebiartiklitele ja arhiivile.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt