fbpx

Eduka juhtimise eelduseks on pidev eneseareng

Tele2 Eesti juht Chris Robbins on juht, kellel on kirg kliendikogemuse ja ettevõtte kultuuri arendamise vastu. Enam kui 20-aastase juhtimiskogemuse alusel peab ta eestvedaja kõige olulisemateks oskusteks võimet jätta ego tagaplaanile ning rakendada kommunikatsiooni ja psühholoogia teadmisi praktikasse. Küsis Kadri Kütt.

Milline oli Tele2 Eesti seis, kui sa seda juhtima asusid?

Struktuur oli suuresti paigas sellisel kujul, nagu see praegu on. Silma paistis turunduse vähene roll ettevõttes. Enamasti on telekommunikatsiooni ettevõtted turunduskesksed, aga vähemalt sel ajal, 2018. aastal, mõisteti Tele2s ja Eestis laiemalt turunduse all vaid selle kommunikatsiooni. Need ei ole aga kindlasti üks ja sama asi.

Turundus seisneb psühholoogia ja kommunikatsiooni kasutamises, et kliendi käitumist mõjutada. Tele2s olid olemas tootearendus ja turunduskommunikatsioon, turundust kui suurt sammast aga mitte. Seda ei olnud ma varem selles valdkonnas näinud ja mul võttis ligi kuu aega,

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellijana on Sul ligipääs kõikidele Directori ning Inseneeria veebiartiklitele ja arhiivile.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt