fbpx

Hea turundus algab heast juhist

Turundus on aastate jooksul palju arenenud ja muutub iga päevaga, pakkudes meile aina rohkem võimalusi ja kanaleid. Miks siis juhtub, et me ei näe suurepäraseid tulemusi turunduses? Mis on see põhjus, miks mõned ettevõtted oma turundusega rahul ei ole? Kirjutab Mari-Liis Vaher.

Kas teadsite, et Fournaise Groupi uuringu kohaselt ei usalda 80% tegevjuhtidest turundajaid? Ja kas olete märganud, et umbes sama suur protsent ettevõtete omanikke on turunduses pettunud, põhjuseks selle puudumine või mittetoimimine? Eriti kehtib see väikeste ja keskmise suurusega ettevõtete kohta, keda on World Banki andmetel umbes 90% kõikidest ettevõtetest ja mis pakuvad rohkem kui 50% tööhõivest kogu maailmas.

Põhiline probleem on selles, et inimesed on ülekoormatud ja ei võta turundust tervikuna piisava tõsidusega. Kui turunduse olemuse mõistmisesse ja rakendamisse mitte süveneda, siis ei toimigi see ju äris läbivalt ja ühiselt mõistetavana. Turunduses on väga palju inimesi ja ettevõtteid,

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt