fbpx

Tooteuuenduste mõju lojaalsele kliendile

Eelkõige konkurentsitihedas tehnoloogiasektoris on üheks ellujäämise võtmeks see, kui tulla iga natukese aja tagant välja uue lahendusega, mis rahuldaks klientide uusi vajadusi. Seepärast on mõne radikaalse versiooniuuenduse esitlus tihti terve show, kus uuenduse kõik viled ja tuled korraga väljanäitusele tuuakse. Kuidas aga mõjuvad sellised uuendused neile, kellel on rõõm omada eelmist, ilma uute tulede-viledeta versiooni? Just sellest mõtisklevad teadlased värske Journal of Marketing Researchi kaante vahel.

Ootuspäraselt näitas lausa viis mahukat uuringut, et uute versioonide turule tulekut hindasid positiivseks eelkõige potentsiaalsed sihtgrupikliendid, kellel seda toodet veel ei olnud. Samas ilmnes, et need, kellel oli olemas uuendatud toote vanem versioon, väitsid end uuenduse järel tootja kaubamärgist valdavalt kaugenevat, tõlgendades asja nii, et uuendus suurendas distantsi nende ja toote kaubamärgi vahel. Nagu uurijad soovitavad, tasub tasuliste versiooniuuenduste käigus mõelda ka boonuste peale, mida pakkuda olemasolevatele klientidele. Näiteks nii mõnigi tehnoloogiaettevõte turundabki juba oma lahendusi rendipõhiselt,

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt