Corpowear: oma klienti tuleb hoida ka kriisi ajal

Isikukaitsevahendite ettevõtte Corpowear juhi Taavi Sepa sõnul on märk usaldusväärsest ärisuhtest see, kui kriisi ajal jäävad sinuga nii tarnijad kui ka kliendid. Sellest põhimõttest lähtuti koroonaajal ja juhindutakse ka praeguses ülemaailmses tarnekriisis. Kirjutab Eva Pärtel.
Kui isikukaitsevahenditest sai koroona ajal defitsiitkaup, olid ka Corpoweari telefonid punased. Helistati, et „müü ikka meile“. Tuli teha valik, kas teenida uute klientide pealt piltlikult öeldes viie euro asemel kümme või jääda olemasolevatele partneritele truuks. Ettevõttes võeti vastu otsus teenindada eelkõige praeguseid kliente. Suur osa neist oli toiduainetööstusest ja isikukaitsevahendite puudumine oleks tähendanud ju seda, et tootmine tulnuks kinni panna.
Ukse taga ootasid aga ka paljud potentsiaalsed kliendid. „Ütlesime neile, et me ei ole ühekordsest tehingust huvitatud – oleme nõus teiega alustama, kui olete ka viie aasta pärast meiega,“ räägib Sepp. Mõnigi neist ei pidanud sõna,
Kommentaarid on suletud