Mida kinkida heale koostööpartnerile?

Kingituse saamine on positiivne kogemus, mis loob saaja ja kinkija ning tema esindatava ettevõtte/kaubamärgi vahel emotsionaalse sideme. Meeldejääv ja praktiline ärikingitus koostööpartnerile on läbimõeldud turundustegevus ning investeering tulevikku. Aga milline on see kink, mida saaja tõesti hindaks?

Kingituste psühholoogia
Kõik inimesed teavad, kui äge tunne on saada ootamatu üllatuse osaliseks, jõudku see ärikingitus kohale isiklikult või posti teel. See mõjutab vastastikust usaldust ning motiveerib senisest tihedamale koostööle. Muide, uuringute järgi väidavad lõviosa tarbijatest, et teevad suurema tõenäosusega koostööd ettevõttega, mis pakub isikupärastatud kogemusi. See tähendab, et õige kingituse õigel ajal saatmine võib potentsiaalseid inimesi motiveerida soovitud toimingu tegemiseks, näiteks ostlemiseks, teenuse kasutamiseks, kinkija suhtes positiivsete otsuse tegemiseks ning ka soovituste andmiseks. Lisaks soodustavad äri- ja reklaamkingitused ühtekuuluvustunnet.

Stiilne ei tähenda alati kallist
Ärikingitused peaksid olema eelkõige stiilsed ning seonduma ettevõtte tegevuse ja visiooniga.
Kommentaarid on suletud