fbpx

Sisuloome populaarsus ja olulisus üha kasvab

Sisuloomel on kindel koht turundus- ja kommunikatsiooniplaanides, nii et selle valdkonna arenguga tuleb kursis olla ka juhtidel. Kirjutab Mari-Liis Vaher.

Mis on sisuturundus ja mis sisuloome?

Sisuturundus on strateegiline lähenemisviis, mis keskendub väärtusliku, asjakohase ja järjepideva sisu loomisele ning levitamisele. Sisuturunduse peamised eelised on järgmised:

  • Sellel on suur roll usalduse ehitamisel sihtrühma seas, sest klient saab asjalikku sisu ja infot (mitte pelgalt segavaid reklaame).
  • See aitab hästi veebiotsingutes orgaaniliselt välja tulla, mis tähendab tasuta leitavuse suurendamist otsimootorites.
  • See aitab meelitada sihtrühma oma inforuumi ja teda seal hoida.
  • See tõhustab müügi- ja klienditeenindusprotsesse, sest paljud küsimused on juba enne saanud vastuse ja sihtrühm on kursis toodet-teenust puudutava peamise infoga.

Sisuturunduse väljundid on klassikaliselt kodulehe blogi, igakuine või kvartaalne infokiri või ajakiri,

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt