Sisuloome populaarsus ja olulisus üha kasvab

Sisuloomel on kindel koht turundus- ja kommunikatsiooniplaanides, nii et selle valdkonna arenguga tuleb kursis olla ka juhtidel. Kirjutab Mari-Liis Vaher.
Mis on sisuturundus ja mis sisuloome?
Sisuturundus on strateegiline lähenemisviis, mis keskendub väärtusliku, asjakohase ja järjepideva sisu loomisele ning levitamisele. Sisuturunduse peamised eelised on järgmised:
- Sellel on suur roll usalduse ehitamisel sihtrühma seas, sest klient saab asjalikku sisu ja infot (mitte pelgalt segavaid reklaame).
- See aitab hästi veebiotsingutes orgaaniliselt välja tulla, mis tähendab tasuta leitavuse suurendamist otsimootorites.
- See aitab meelitada sihtrühma oma inforuumi ja teda seal hoida.
- See tõhustab müügi- ja klienditeenindusprotsesse, sest paljud küsimused on juba enne saanud vastuse ja sihtrühm on kursis toodet-teenust puudutava peamise infoga.
Sisuturunduse väljundid on klassikaliselt kodulehe blogi, igakuine või kvartaalne infokiri või ajakiri,
Kommentaarid on suletud