2022. aasta unistuste tööandja ootab missioonitundega inimesi

Veebruari algul kuulutati tööandja brändikonkursi „Unistuste tööandja“ võitjaks Eesti Töötukassa. Organisatsiooni personali peaspetsialist Evelin Ausmees ütleb, et see oli suur üllatus, ent samas üsna loogiline, arvestades kõike, mis tehtud, ning tiimi tugevat motivatsiooni oma igapäevatöö tegemisel. Kirjutab Tuuli Elstrok.
Tööandja brändinguga hakati töötukassas tegelema 2018. aastal, mil kaasati ka partner, agentuur Instar EBC. Evelin Ausmees töötas siis agentuuri poolel ja kui töötukassa just tema kliendiks sai, oli ta algul üsna pettunud. „Mu esimene mõte oli, et mis asja, mis töötukassa? Teistel tundusid palju ägedamad projektid olevat. Aga kui nägin projekti vältel seal töötavaid inspireerivaid inimesi ning sain aru töötukassa tegevustest, olemusest ja visioonist, siis taipasin, kui äge organisatsioon see tegelikult on,“ ütleb ta.
Omajagu väljakutseid
„Kõik teadsid ju töötukassat kui teenusepakkujat: võimalust saada toetust ja teenuseid,
Kommentaarid on suletud