fbpx

Konkurendi kiitmine on tulus

Kuidas käituda, kui konkurent tuleb turule mõne enneolematult hea toote või teenusega? Kas otsida selle toote-teenuse vigu ja nõrku külgi või hoopis kiita tema saavutusi avalikult? Aasta esimeses Journal of Marketingis kirjeldavad uurijad enam kui 4000 katsealuse osalusel läbi viidud 11 mahukat eksperimenti, mis kõik näitasid, et konkurendi toote kiitmine suurendas märkimisväärselt ka kiitja enda läbimüüki. Oluline seejuures oli, et kiidetaks tõepoolest konkureerivat toodet, sest kiituse mõju oli kiitja brändile üsna olematu, kui see polnud suunatud konkureerivale tootele, näiteks kui toidubränd kiitis automarki. Muu hulgas oli eriliselt silmapaistev nende tarbijate rahulolu kasv, kes muidu olid üldiselt reklaami mõjude osas skeptilised.

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellijana on Sul ligipääs kõikidele Directori ning Inseneeria veebiartiklitele ja arhiivile.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt