fbpx

Juhi sotsiaalsed oskused ja ettevõtte edukus

Tänapäeval, kui tagasisidestamine, mentorlus ja coaching on väga levinud, toimub enamasti selline toetamine siiski töiste koolituste ja muude arenguprogrammide raames. Juhile pakutakse toetusvõimalusi korraldatud programmi menüü piires. Miks aga juhid ise ei otsi endale niisugust tuge? Seda küsimust uuritakse viimatise Management Science’i kaante vahel, kui vaadeldakse juhtide sotsiaalsete oskuste ja nende toetusvõrgustiku vahelisi seoseid. Katsete varal näidatakse, et suurepäraste tehniliste oskustega juhtide puhul saab toe otsimisel enamasti takistuseks sotsiaalsete oskuste piiratus. Juhi sotsiaalsete, eelkõige suhtlemisoskuste arendamine suurendab märkimisväärselt tema võimekust leida endale arengupartnereid ja parandada seeläbi oma juhtimistöö kvaliteeti. Hilisem vaatlus näitas ka, et sotsiaalsete oskuste arendamine ja tõhusam juhitöö kasvatas ettevõtete kasumlikkust kuni 20%. Nii et juhi n-ö pehmed oskused on üsna olulised eelkõige selleks, et ta saaks ise tõhusalt tööd teha, aga neil on otsene mõju ka ettevõtte tulemuslikkusele.

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt