Uus juht. Müügi ja turunduse juhtimine tandemina

Tihtilugu puudub nende kahe puhul järjepidevus ja seos. Tehakse seda, mida teised ütlevad, et peaks tegema. Öeldakse, et on vaja luua veebileht, digi- ja sotsiaalmeedia kanalid tööle panna jms. Ja kui mõni projekt saab justkui lõpetatud, siis arvatakse, et nüüd on turundus tehtud. Selleks et mõista, mis töötab ja mis mitte, tuleb kõhutunde asemel tugineda numbritele. Mari-Liis Vaher räägibki just turunduse mõõtmisest.
Kumb on olulisem, kas müük või turundus?
See on nagu muna ja kana küsimus. Kumb oli esimene? Kumb on olulisem?
Kui turundus toob müügi poolele huvilisi (ehk avab ukse ja nad astuvad sisse), kuid müügiosakond või klienditeenindus ei suuda seda müügitehinguks muuta (et nad seal sees ka midagi teeks), siis on need huvilised sobimatud (pole meie sihtrühm) või on müügi/teenindusprotsess halb? Või kui turundus ei too kokku küllaldaselt huvilisi, siis kas asi on halvas turunduses,
Kommentaarid on suletud