fbpx

Kuidas teha edukas reklaamikampaania?

Meie parimad tooted ja teenused müüvad sageli nii hästi, et neid ei olegi vaja reklaamida. Samas saab aga hitt-toodet ära kasutada, et edendada teiste tootevalikus olevate toodete müüki. Kuidas viia läbi edukas reklaamikampaania, kirjutab Karl Multer.

Olen nii tellija rollis kui ka reklaamiagentuuri strateegilise partnerina läbi viinud sadu reklaamikampaaniaid. Kui paljud neist olid aga edukad ja täitsid oma eesmärki? Umbes pooled! Kas teiste puhul ei kandnud turundusinvesteeringud vilja seetõttu, et reklaamilahendus oli halb? Pigem mitte, korralik kampaania koosneb väga paljudest komponentidest, mis peavad kõik koordineeritud moel paigas olema.

Üks sagedane põhjus keskpärase tulemuse juures on aeg, mida võetakse kampaania ettevalmistamiseks lihtsalt liiga vähe, mistõttu jääb mõni oluline komponent paika loksutamata. Teoorias on kõik lihtne: defineerime reklaami eesmärgi, valime toote-teenuse ja sihtrühma, otsustame ajastuse, teeme eelarve ning reklaami- ja meediaagentuur võiksid justkui pihta hakata. Turundusjuht asugu tegutsema ja meie loodame juhatuse koosolekul kuulata ettekannet hiilgavatest müügitulemustest.

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt