fbpx

Uus juht. Turundus ei pea olema kallis ja keeruline

Kui öelda turundus, siis mõtleb suurem osa inimesi reklaami või Facebookis postitamist. Silme ette tulevad suured ja uhked kampaaniad, loovinimesed oma äärmuslike ideedega või digipõlvkond, kes muud ei tee, kui postitab sotsiaalmeedias. Sellise eelarvamuse tõttu jõutakse aga tihti järeldusele, et „meie ettevõttel turundust vaja ei ole“. Kirjutab Mari-Liis Vaher.

Turundus on midagi palju enamat, kui siin kirjeldatud. Ja väga palju asju saab ettevõte ära teha tasuta või minimaalsete kuludega. Turundus hõlmab klassikalises lähenemises strateegilist vaadet (toode, hind, müügitoetus, asukoht, personal, protsessid, portfoolio, psühholoogia jne), aga lihtsustatult võib ettevõte alustada kolmest sammust:

Sihtrühm ja selle inforuum 

Kui tead täpselt, kellele su toode või teenus on suunatud, siis aitab see juba eos vältida palju vigu. Siis sa ei lähe kaasa viimase hetke pakkumistega ja saad aru, millistes kanalites tõenäoliselt sinu sihtrühm infot tarbib.

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt