fbpx

Töötajate persoonibränding

Iga töötaja on oma ettevõtte visiitkaart ja mängib väga olulist rolli selle maine kujundamisel. Brändide taga tahetakse näha reaalseid inimesi, samastada end nende väärtustega ja olla kursis nende seisukohtadega. Kirjutavad Your Brand Up Studio partner Evelin Org ja persoonibrändingu coach Olesija Saue.

Tugeva maine loomise kõige lihtsamaks ja tulemuslikumaks viisiks on töötajate professionaalse persoonibrändi teadlik arendamine. Sõltumata valdkonnast tahavad kliendid näha ettevõtte brändi taga päris inimesi. Nad usuvad neid ja nende tegelikke sõnumeid palju rohkem kui hästi läbimõeldud pressiteadet või osavalt kirjutatud sisuturundusartiklit. Mainet ei kujunda mitte ainult pressiteated, vaid kogu kollektiiv.

Uuringud näitavad, et edukas bränd võib tõsta ettevõtte väärtust kuni 75%. Lisaks tunnistab enam kui pool tarbijatest, et just tuntud ja usaldusväärne bränd on põhjus, miks nad mõnda toodet või teenust tarbivad. Niisiis tasub töötajate persoonibrändi igal ettevõttel investeerida ja panustada, sest sellel on alati ka rahaline väärtus ja selge kasu mõlemale poole,

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt