Revolutsioon või evolutsioon meediamaastikul. Podcast’ide võidukäik

Mis on podcast ehk taskuhääling, kuidas see on arenenud ja kuidas seda oma ettevõtte hüvanguks tööle panna, kirjutab Karl Multer. Lisaks põnevaid näiteid podcast’idest.
Podcast kui selline oli olemas juba enne internetti 80. aastatel, mil seda kutsuti audioblogimiseks. Hoo sai see valdkond aga sisse alles 20 aastat hiljem tänu iPodidele ja MP3-failidele. Kui audioblogisid sai hakata iPodidesse alla laadima, tuli ajakirjanik Ben Hammersley välja terminiga podcast. 2005. aastal lisas Apple podcast’id oma iTunesi muusikakataloogi (iTunes Music Library) ja Steve Jobs näitas ise, kuidas igaüks on võimeline Apple’i arvutit kasutades looma podcast’i ja seda maailmaga jagama. Edasine on juba ajalugu. Viimane suurem hüpe toimus 2018. aastal tänu nutitelefonide laienenud kättesaadavusele.
USAs tehtud küsitlus näitas,
Kommentaarid on suletud