fbpx

Revolutsioon või evolutsioon meediamaastikul. Podcast’ide võidukäik

Mis on podcast ehk taskuhääling, kuidas see on arenenud ja kuidas seda oma ettevõtte hüvanguks tööle panna, kirjutab Karl Multer. Lisaks põnevaid näiteid podcast’idest.

Podcast kui selline oli olemas juba enne internetti 80. aastatel, mil seda kutsuti audioblogimiseks. Hoo sai see valdkond aga sisse alles 20 aastat hiljem tänu iPodidele ja MP3-failidele. Kui audioblogisid sai hakata iPodidesse alla laadima, tuli ajakirjanik Ben Hammersley välja terminiga podcast. 2005. aastal lisas Apple podcast’id oma iTunesi muusikakataloogi (iTunes Music Library) ja Steve Jobs näitas ise, kuidas igaüks on võimeline Apple’i arvutit kasutades looma podcast’i ja seda maailmaga jagama. Edasine on juba ajalugu. Viimane suurem hüpe toimus 2018. aastal tänu nutitelefonide laienenud kättesaadavusele.

USAs tehtud küsitlus näitas,

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt