Turunduse trendid 2022

Turundustrendid tulevad, lähevad ja arenevad pidevalt: kaubamärgid püüavad paremini kasutada uusi tehnoloogiaid ja reageerida muutustele turul. Ning see ei seisne kaugeltki enam ainult selles, et silma paista meeldejäävate loovlahenduste või sisuga. Kirjutab Mari-Liis Vaher.
Ettevõtted tunnetavad üha enam, et on vaja rohkemat. On vaja sisulist ja kahepoolset kommunikatsiooni sihtrühmaga ning järjepidevalt tööd mainega, et tarbijad pöörduksid usaldusväärse info saamiseks just konkreetse brändi poole. Üldistatult on globaalselt aina enam kasvamas sihtrühmaga autentsete suhete loomise ja hoidmise megatrend, tehes seda läbi digitaalsete jt kommunikatsioonivahendite. Toon välja mõned konkreetsed aspektid, mida seejuures järgida:
- Tarbijate teadlikkus kasv. Ostjad muutuvad oma teekonnal järjest iseseisvamaks. Info leidmine ja kasutamine tuleb kasutajate jaoks teha maksimaalselt lihtsaks. Turunduse ja äri tulevik on mitmekesisem, kaasavam ja seotud klientide tegelike vajadustega. See kõik hõlmab nii kliendikogemust, töötajate kaasamist kui ka sisu visualiseerimist ning toob kaasa interaktiivsuse kasvu.
Kommentaarid on suletud