fbpx

Kuidas sigadusest turunduskampaania teha?

Mida sa juhina teeksid, kui pakkimise eest vastutav töötaja on salamisi ühe partii igale pakendile säilivusaja juurde kirjutanud „Motherf…er Day“. Loomulikult ei tea sa sellest midagi enne, kui leiad sotsiaalmeediast hämmeldunud klientide tehtud pildid oma tootest koos sellise märkega.

Kohe selgub ka, et peaksid kandma tohutut kulu, sest turult on vaja tagasi võtta 200 000 ühikut toodangut…

Mida sa teeks? Ei teeks midagi? Teeksid töötajale noomituse? Laseksid ta lahti? Või hoopis tunnustaksid teda?

Briti punk-pruulikoda BrewDog, kellest meil on ka varem juttu olnud (Director, jaanuar 2020) tegigi midagi väga ootamatut – omanik andis sellele inimesele kuu töötaja tiitli, mis muide oli esmakordne sellise tiitli andmine ettevõtte ajaloos. Nii et seda pildistati ja pilti levitati sotsiaalmeedias laialt.

Miks nii? Pakkija Graeme Wallace, kes kogu selle sigaduse korraldas, oli üks esimesi töötajaid, kes firmasse tööle tuli,

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt