fbpx

Uus juht. Turundusstrateegia

Me näeme turul tihti kiireid, uusi ja väliselt väga paindlikke ettevõtteid. Kerge on eeldada, et õitsva äri taga on kohene reageerimisvõime, pidevad sotsiaalmeediapostitused, pildid, videod … Kas kiirus ja paindlikkus on lihtsalt oskused, mis annavad turul eelise, või peakski nendele rajama kogu turundusstrateegia? Kirjutab Mari-Liis Vaher.

Uue aasta alguses on hea korraks aeg maha võtta ja mõelda, kuhu see aasta peaks viima. Strateegiline mõtlemine võiks tegelikult hõlmata ühe kasvava ettevõtte juhil lausa 25% igapäevasest ajast, nagu ütleb Nick Cramp raamatus „Better before Bigger”, kuid seda tuleb siiski harva ette. Operatiivsed toimetused nõuavad aega ja meil pole ka oskust keskenduda olulisele. Sama juhtub tihti ka turunduses. Kiirus ja paindlikkus on siingi olulised eelised, ent kui pole strateegi, kes teeb õigeid otsuseid selle kohta, millele ja kuidas keskenduda, siis ei mõjuta need püsivalt ettevõtte konkurentsivõimet.

Strateegia ei ole plaan,

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt