fbpx

Uus juht. LinkedIn turundus. Miks, kellele ja kuidas?

Kas minna kontakti loomiseks kohale, helistada, chat’ida, kohtuda virtuaalselt? Või tasub hoopis äriplatvormil LinkedIn aktiivselt toimetada? Mari-Liis Vaher kirjutab lähemalt sellest.

Miks peaks olema LinkedInis aktiivne?

  • Võimalusterohke! LinkedInil on üle 800 miljoni liikme, kellest 310 miljonit on igakuiselt aktiivsed (omnicoreagency.com/linkedin-statistics). 2021. aasta septembri seisuga oli Eestis ligikaudu 267 000 LinkedIni kasutajat (www.statista.com/statistics/1267676/estonia-number-of-linkedin-users).
  • Loob sinu kuvandit! See aitab näidata end arvamusliidrina, luua usaldust ja annab võimaluse olla nähtav. Nii kasvatad enda ümber kogukonda, kes jälgib, mida sa teed, ja on seega sinu inforuumis. 
  • Kuluefektiivne! Võimaldab olla oma infoga sihtrühma seas nähtav: näidata oma ettevõtet ja iseennast, väärtusi ja tõekspidamisi nii laiemalt (arvamuslood, arutelud ja kommentaarid) kui ka väga spetsiifiliselt (live-koolitused, veebiseminarid, küsitlused jne).

Kellele on LinkedIn mõeldud?

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt