Kas emotsionaalne seotus tingib alati kõrgema hinna?

Platvormipõhiste rendimudelite üks võtmeküsimusi on kindlasti hinnastamine: kuidas ja mis mõjutab optimaalse hinna kujundamist. Ühe sellise platvormimajanduse liigi, kliendilt kliendile (C2C) rentimise hinna kujundamise teemat analüüsitakse värskes Journal of Business Researchi numbris. Võiks ju arvata, et isikliku asja väljarentimise puhul on hinna määramisel turuhinna kõrval olulisim roll sellel, kuivõrd me oleme selle asjaga emotsionaalselt seotud. Uuringust selgub aga, et emotsionaalne seotus paneb meid pigem tegutsema selle nimel, et renditav ese säiliks, keskendudes näiteks asjakohastele sätetele lepingutes, jättes hinnakujunduse teisejärguliseks. Omanikud, kellel renditavaga erilist emotsionaalset sidet pole, olid selle võrra enam keskendunud optimaalse rendihinna küsimisele.
Kommentaarid on suletud