fbpx

Kas emotsionaalne seotus tingib alati kõrgema hinna?

Platvormipõhiste rendimudelite üks võtmeküsimusi on kindlasti hinnastamine: kuidas ja mis mõjutab optimaalse hinna kujundamist. Ühe sellise platvormimajanduse liigi, kliendilt kliendile (C2C) rentimise hinna kujundamise teemat analüüsitakse värskes Journal of Business Researchi numbris. Võiks ju arvata, et isikliku asja väljarentimise puhul on hinna määramisel turuhinna kõrval olulisim roll sellel, kuivõrd me oleme selle asjaga emotsionaalselt seotud. Uuringust selgub aga, et emotsionaalne seotus paneb meid pigem tegutsema selle nimel, et renditav ese säiliks, keskendudes näiteks asjakohastele sätetele lepingutes, jättes hinnakujunduse teisejärguliseks. Omanikud, kellel renditavaga erilist emotsionaalset sidet pole, olid selle võrra enam keskendunud optimaalse rendihinna küsimisele.

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt