fbpx

Sõpruskonnast saab ettevõte

Igale ettevõttele on selge, et kui töötajate arv tõuseb teatud piirini, siis ei saa seda enam endisel moel juhtida. Kui väikses firmas saab enamasti hakkama nii, et juht on igas teemas kättpidi sees, siis varem või hiljem pole see jätkusuutlik, sest nii ei saa ettevõte edasi areneda. Juhi peamine roll on ikka visiooni ja eesmärkide paikapanek ning tingimuste loomine nende elluviimiseks, mitte lõputu mikrojuhtimine. Kui juht sellele õigel ajal tähelepanu ei pööra, võivad meeskonnas tekkida arusaamatused väärtushoiakute, kultuuri, värbamise ja muu sellisega.

Millal ja kuidas täpselt peaks juht eemalduma igapäevajuhtimisest ja laiemasse pilti süvenema, on tema sisetunde küsimus, ühte õiget momenti ja tegevuskava siin muidugi pole. Näiteks Fractory juht Martin Vares võttis tegevjuhina juba üsna algusest peale kasutusele suure ettevõtte juhi mudeli, et võimalikult kiiresti kasvada. Enamasti muutub juhi roll järk-järgult vastavalt ettevõtte ülesehitamise etapile.

Kristjan Lind on oma ettevõttes Bikeep just selliste probleemidega silmitsi.

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt