Kai ja Zen – väikeste sammudega paremaks

Vaikus. Kuskilt kaugemalt kuuskede vahelt hakkab õrnalt kostma sidinat. Ühel hetkel on nad kohal, väikesed lumepallid, kes silkavad vilkalt okstel. Sabatihased. Seda hetke pean oma kvaliteetajaks – iseolemine loodusega teravdab meeli ja mõtlemist. Samavõrra on kvaliteetaeg hästi õnnestunud õhtusöök, nõupidamisel peetud viljakas arutelu, mis päädib koosmeele ja vajalike otsustega, või ettekanne, mille käigus saad huvitavaid küsimusi ja terast kaasamõtlemist.
Kvaliteet kui küsimus saadab meid igal elusammul: une-, suhte-, elu-, haridus-, toote- ja teenuse-, juhtimiskvaliteet ja nii edasi. See puudutab igaüht omal viisil. Halva kvaliteedi kogemine teeb inimese kurvaks või kurjaks, head peetakse loomulikuks ning silmapaistvalt head või ootamatult üllatavat kvaliteeti võetakse vahel hea sõnaga märgata.
Kes otsustab selle üle, mis on kvaliteetne? Tänapäeva turumajandus tugineb laias laastus sellele, et „tarbija hääletab jalgade, sõna ja häälega“. Inimene, kes vajab toodet, teenust või hoolt, annab ka hinnangu, kas see teda rahuldab. Teisalt oleme rohepöörde kursil,
Kommentaarid on suletud