fbpx

21. sajandi juhi võtmepädevus

Harvardi ärikooli väljaanne Working Knowledge avaldas oktoobri lõpus põneva kokkuvõtte uuringust, kus analüüsiti enam kui 17 viimase aasta tippjuhtide värbamise andmeid, et uurida, kuidas on muutunud ootused neile. Nagu kirjutatakse, eristuvad oskuste-teadmiste hulgast selgelt sotsiaalsed aspektid, eelkõige oskus kuulata. Mida suurem oli organisatsioon ja mida enam töötas seal eri rahvusest inimesi, seda olulisemaks hinnati värbamisel juhi sotsiaalseid oskusi. Muu hulgas arutletakse sellegi üle, mil määral on juhi sotsiaalsed oskused omandatavad ning kui palju mängivad rolli isikuomadused. Siiski jäetakse lahtiseks, kas autoritaarne tippjuht võiks omandada ka sotsiaalseid oskusi. Loo autorid soovitavad pigem otsida juhte, kellel on need oskused juba olemas, kuna tippjuhi ümberkujundamine on reeglina keeruline.

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt