fbpx

Kas sina oled oma tööandjat juba kiitnud?

0
2021. aasta Unistuste Tööandja konkursi võitja Nortal. Foto: Aigar Lusti

Juba üheksandat aastat järjest käivitus Eestis tööandjate kiitmise kampaania, mis kestab terve novembrikuu ja kulmineerub Unistuste Tööandja nimetamisega. Kuna viimasel aastal on tänu viiruse ülemvõimule muutunud meie kõigi töökorraldus, on täiesti ette-ennustamatu, milliseid tööandjaid ja mille eest tänavu kiidetakse, ütles konkursi üks eestvedajatest Anu-Mall Naarits.

Kas tunned, et sinu tööandja on sel keerulisel ajal midagi hästi teinud ja oleksid valmis teda toetama kiitusega?
Kiida oma tööandjat SIIN

„Kui vaadata kiitmiste varasemat trendi, siis torkab silma, et see on kogu aeg liikunud ülespoole mööda Maslow väärtuste püramiidi,“ rääkis Tööandja Kiituste kampaania ellukutsuja ja Marketingi Instituudi juht Anu-Mall Naarits. „Üheksa aastat tagasi olid meil Eestis tegijad need ettevõtted, kus oli pinksilaud ja kuhu sai minna koeraga. Seejärel pääsesid tippu organisatsioonid, mis hoolitsesid oma töötajate eest, suutsid pakkuda head töö- ja pereelu tasakaalu. Viimasel paaril aastal on kiituste teravik olnud suunatud nende tööandjate poole, kes pakuvad mitmekesist enesetoetust ja võimaldavad töötajal ellu viia mingit olulist missiooni. Lisaks on üks läbivaid kiituste põhjuseid läbi kõigi aastate olnud innovatsioon ehk uuendusmeelsus.“

Võimalik uus edutegur: virtuaalne kollektivism

Anu-Mall Naarits märkis, et ühe arvatava nihkena senistes trendides võiks tänavu ennustada ka nende ettevõtete populaarsust kiitmiste edetabelis, kes on suutnud luua töötajatega tugevama virtuaalse kontakti. „Kui varem vajasid inimesed paindlikkust, et teha tööd ka kodust, siis nüüd ilmselt teenivad plusspunkte need organisatsioonid, kes inimesi üks koju ei ole unustanud, vaid on suutnud nad kaasata enesearengu programmidesse, virtuaalsetesse ühistegevustesse jpm.“

Kõik võiks leida midagi, mille eest oma tööandjat kiita

Anu-Mall Naarits kutsus kõiki Eesti töötajaid hoolikalt mõtlema, kas tema töökohas, tema tööandja juures, on midagi sellist, midagi erilist, miks ta tahaks seda organisatsiooni ka teistele töökohana soovitada. „Olge julged, sest läbi meie kiituste kujundame me endi homset töökeskkonda,“ märkis ta.

Kiida Tööandjat kampaaniat viib läbi Marketingi Instituut koostöös CV Keskuse ja ajakirjaga Director.Kogu novembrikuu kestva kampaania käigus kiitusi koguvad organisatsioonid saavad edasi kandideerida 2022 Unistuste Tööandja tiitlile, mis kuulutatakse välja järgmise aasta veebruaris.

Oma kiitus jäta SIIN

Jäta kommentaar

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt