fbpx

Üksildus paneb meid enam asju taaskasutama

Viimatise Journal of Marketing Research kaante vahelt leiab huvitava uurimuse, mille kohaselt kalduvad üksikud inimesed palju enam ostma kasutatud kaupa. Teiste sarnaste uurimuste tulemusena järeldatakse, et kasutatud asja soetamine annab üksikule inimesele alateadliku võimaluse suhestuda kellegi teise ehk asja eelmise omaniku looga. Taaskasutuse viimase aja mahu kasvu taga nähakse muude tegurite kõrval kindlasti ka COVID-19 mõju, mis jättis paljud inimesed isolatsiooni ning sundis otsima psühholoogilist leevendust. Taaskasutus seda siis ka pakkus.

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellijana on Sul ligipääs kõikidele Directori ning Inseneeria veebiartiklitele ja arhiivile.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt