fbpx

Las ma jutustan sulle ühe loo…

„Ma nüüd ei teagi enam, mida teha. Panime töötajate fotod kodulehele, kontoriseinale värvilised plakatid väärtushoiakutega, meil on käinud koolitajad rääkimas, aga ikkagi kuidagi ei ole tekkinud seda ühtselt hingavat töökultuuri,” ohkab mu ametikaaslane nukralt. „Aga mis on teie lugu? Ja kuidas te seda jutustate?” uurin. Just, seekord kirjutangi sellest, kuidas lugude pajatamine aitab luua vägevat ettevõtte kultuuri.

Kuule, kas sa seda lugu tead?

„Tead seda lugu, kuidas me siia kontorisse kolides ise IKEA mööblit kokku panime, pitsat sõime ja edust unistasime?” – „Oh ja see naljakas juhtum, kuidas kõige rahulolematumast kliendist sai meie suurimast fännist klienditeeninduse juht?” – „No ja siis veel see, kuidas meie tegevjuht nägi unes toodet, mis läheb praegu kõige enam kaubaks?”

Võta endale hetk ja mõtle, miks mõned asjad jäävad sulle pikaks ajaks meelde ja teised ununevad isegi pidevale kordamisele vaatamata. Kuidas see info on sinuni jõudnud ja mil moel seda on esitletud?

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt