fbpx

Kuidas ebatraditsiooniliste vahendite abil muudatustes edukas olla

Teemal „kuidas olla muudatustes edukas“ on väga palju traditsioonilisi soovitusi. Anu-Mall Naarits otsis Tallinna Ettevõtluspäeva jaoks välja üllatavaid mõtteid muutuste ja nende tuleviku kohta ning jagab neid hea meelega meie lugejatega.

See ei ole nagu päris retseptiraamat, aga minu valik pärast muudatuste-teemaliste „klassikute“ läbilugemist on selline:

Esiteks, uuringutest on selgunud, et edukad on need ettevõtted, kus on oma äri kas uuesti loodud või oluliselt muudetud umbes iga kolme aasta tagant, vastavalt sellele, mis keskkonnas toimub. Traditsiooniline ettekujutlus ettevõtlusest on seni olnud, et muutuste tsükkel on ikka rohkem kui kolm aastat.

Teine oluline mõte muudatustega seoses on, et selleks, et olla muudatustes edukas, tuleks luua muudatuste rütm. Mitte nii, et meil on üks kord üks suur muudatus ning siis me võitleme vastuseisu, üllatuse ja kohanemisega. Pigem peaks olema rütm, mis ütleb, et meil on uuendus või muudatus kas siis iga nädala või iga kuu või iga kolme kuu tagant,

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt