Juhi eesmärgid

Mõõdikud ja eesmärgid ei tee juhi eest tööd teadagi ära, ent annavad siiski selle õige annuse loogikat ja aitavad meeskonda ühise sihi taha koondada. Kirjutab Elisa telekomiteenuste valdkonna juht Mailiis Ploomann.
Kui ka omanikud on oma ootused selgelt välja öelnud ja nende põhjal on kujundatud strateegiline kava, tuleb siin tihti ette põnev probleem. Töötajale on võrdlemisi lihtne mõõdikuid ja eesmärke välja töötada. Müüja eesmärk on müüa teatud arv asju või tekitada kindel käive, teenindaja eesmärk on teenindatud kontaktide arv või klientide rahulolu, andmesisestajal sisestatud andmeridade arv, tagatoa spetsialistil etteantud aja piires lahendatud päringute arvu osakaal jne.
Mida aga teha nende juhtidega? Kas juhi eesmärk on lihtsalt tema inimeste eesmärkide ehk tiimi summa? Kuidas kogu ettevõte efektiivselt toimima panna?
Juhi eesmärkide väljatöötamise peale tasub kulutada veidi rohkem aega ning läbi mõelda, milles täpselt tema hea töö tulemus seisneb.
Kommentaarid on suletud