fbpx

Infoga küünikute vastu

Suurte organisatsiooniliste muudatuste käigus leidub alati hulk inimesi, kes suudavad oma küünilise suhtumise ja kommentaaridega parimadki plaanid teha paljude jaoks küsitavaks. Muudatus on juba niigi ebamugav ja juhina soovime kindlasti hoiduda sellisest lisapingest. Kuidas seda teha?

Sügisene Journal of Occupational and Organizational Psychology on avaldanud pikema kokkuvõtte uuringust, kus vaadeldi võimalusi taltsutada künismi teket. Nagu märgitakse, on künismi tekkega kõige tihedamalt seotud töötajate tunnetus sellest, kas infot toimuva kohta jagatakse kõigile osalistele ausalt ja võrdselt. Piiratud info puhul kalduvad künismile eriti need töötajad, kellel on organisatsiooniga tugev emotsionaalne side, ehk pikaajalised töötajad. Dissonants tugeva kuuluvustunde ja teadmise vahel, et sinu jaoks oluline organisatsioon ei jaga infot õiglaselt, põhjustab kahtlemata pettumust ja küünilisi väljaütlemisi. Seetõttu tasub ikka meeles pidada, et kommunikatsiooni pole kunagi liialt palju.

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt