fbpx

VIDEO! Kuidas olla edukas muutuste ajal ehk seenekokteili lugu.

Tänaseks on selge, et muudatusi on rohkem kui varem, muutuda tuleb kiiremini kui varem ja muutused ei lõpe iial. 2021. aasta Tallinna Ettevõtluspäeva peateema oligi “Muutuste lainel”. Oma kogemust muutustega jagasid ka Anu-Mall Naarits (Marketingi Instituut) ja Janek Kalbin (Chaga OÜ).

Otseülekande salvestusest saad teada, missugused ettevõtted on muudatustes edukad ja kuidas selle tempoga kaasas käia. Kuidas kohandada oma pakkumist, turundust, müüki ja tootmist? Kuidas olla tõhusam eksporditurgudel tänu uutele digitaalsetele võimalustele? Anname 7 soovitust, kuidas olla edukas muutuste ajal.

VAATA VIDEOT:

Anu-Mall Naarits (Marketingi Instituut)

Anu-Mall on Marketingi Instituudi tegevjuht ning Eesti üks tuntumaid turunduskoolitajaid ja turunduskonsultante, töötades nii tudengite kui ettevõtetega. Ta on juhtinud turundus- ja müügimeeskondi Baltikas, Radiolinjas (praegune Elisa), Eesti Kindlustuses (praegune If Kindlustus) ning viinud läbi sadu erinevaid turunduskampaaniaid, samuti osalenud strateegiate väljatöötamisel ning juhtinud paljude ettevõtete strateegia loomise protsesse.

Janek Kalbin (Chaga OÜ)

Janek on rohkem kui 15 aastat töötanud toiduainete tootmise ja müügiga, seda nii müügijuhtmise, turunduse kui üldjuhtimise alal. Tal on kogemus HK Scanist ja Orklast. Täna on ta ametis kodumaiste loodustoodete ja toidulisandite tootmisettevõtte Chaga OÜ ekspordidirektorina, samuti nõustab ta ettevõtjaid.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt