fbpx

Uus juht. Turunduse juhtimine

Turundus on sinu ettevõttes põimitud kõigega. Tahad, et turg teaks su olemasolust ja sa võiksid oma ettevõtet kasvatada? Kas paned põhirõhu müügile, sest mõttetu turundus ja raisatud reklaamieelarved on sulle juba tuttavad? Jah, väga palju ongi turunduses raha raiskamist, mis aga algab sellest, et seda ei osata mõista ega juhtida. Mari-Liis Vaher räägib siin turunduse juhtimise olulisusest, et võiksid kindlustada tagala, mis sinu ettevõtet alati taustal toetab. 

Turundus kui taustajõud, mis on alati olemas

Kui öelda sõna turundus, siis mõtleb enamik inimesi reklaami. Aga kui öelda liikumine, kas siis mõeldakse ainult gaasipedaalile? Kahju on vaadata, kuidas tihti käib turunduses rahapõletamine ja raha suunatakse peaasjalikult reklaamidesse, unustades ära turunduse tegeliku suure rolli ja selle, et turundus algab juhist, ettevõttest ja töötajatest.

Raha eest võib tuua uusi huvilisi juurde, anda korralikult gaasi oma ärile.

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt